wtorek, stycznia 20, 2015

Wyniki Candy

Witam Was serdecznie!
Chciałam podziękować Wam za udział w mojej zabawie. Zgłosiło się 26 osób. Cieszę się, że przeczytałyście dokładnie zasady i nikogo nie musiałam upominać :) Grzecznie wymieniłyście swoje preferencje i pozwoliłam sobie stworzyć z nich mały ranking popularności. Wygrały zdecydowanie kolczyki (12 głosów), na drugim miejscu znalazł się wisior/naszyjnik (7 głosów + 2 jako drugi wybór), a na trzecim pierścionek (3 głosy). Bransoletka i broszka zebrały po 2 głosy. To ciekawe, bo ja też najbardziej z biżuterii lubię kolczyki.
A teraz przystępuję do losowania. Postawiłam na losowanie handmade. A tak to się odbyło - zapraszam na fotorelację:
Skopiowałam wszystkie Wasze komentarze do tabelki. Celowo pominęłam daty i kolejne numerki komentarzy. Ustawiłam stałe rozmiary wierszy i kolumn, żeby wszystkie losy wyglądały tak samo:


Następnie pracowicie je wycięłam los po losie, wszystkie 26 sztuk:


Każdą karteczkę złożyłam wielokrotnie, żeby nic nie było widać:


Za maszynę losującą posłużyła mi moja muszla paua, którą często używam jako tło do zdjęć:


Z braku sierotki (pies nie chciał współpracować) musiałam sama zamknąć oczy, zamieszać i ... 


Tadam! Zwycięzcą jest:



Jak widzicie wyciągnęłam karteczkę z komentarzem Sylwii B . Gratuluję!
Sylwio bardzo Cię proszę o kontakt na maila: ab.szybalska@gmail.com w celu ustalenia szczegółów.

14 komentarzy:

  1. Gratki dla Sylwii, dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni i dzięki za zabawę! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zazdroszczę. A dla Ciebie podziękowania za zabawę. Pozdrawiam i proszę częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę może nad jakimś łapaniem licznika... Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, że takie szczęście mi dopisało. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) Dziękuję za mi la zabawę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Agatko za zabawę i emocje, a zwyciężczyni gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary!:) Ciekawe, jak finalnie będzie wyglądać nagroda. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo! Przegapiłam... Już po losowaniu? Gratulacje dla Sylwii, a nam pozostaje czekać na podziwianie gotowego dzieła :) Dzięki za zabawę i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to jest, ale w przypadku losowania zawsze maszyna losująca się psuje i mnie nie wybiera :-)
    Ale i tak gratuluję Sylwii :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger