piątek, stycznia 31, 2014

Dżinsowy komplecik

Miało być prosto i skromnie, tak na codzień, do dżinsów. Czy mi się to udało? Sama nie wiem... Bo czy z koralików można zrobić coś skromnego? Zaczynam w to wątpić.
Założenie było takie: rivoli oprawione w super-duo, kolory z obowiązkowym "denim" lub "montana" w nazwie, bez zbędnych ozdobników. Okazało się, że wybór wcale nie jest zbyt wielki. Koraliki round na przykład znalazłam tylko z efektem silver-lined (a miało być skromnie!) Natomiast s-d z efektem pastel bardzo mi przypadły do gustu i na pewno jeszcze nie raz wpadną mi pod igłę. Przy oplataniu kryształów nie korzystałam z żadnych schematów - zrobiłam to najprościej, jak umiałam. Kolczyki powiesiłam na solidnych srebrnych biglach, a wisiorek, żeby już nie przeginać z dodatkami, na granatowym plecionym rzemyku.

Kolczyki:



Wisiorek:


\
Oczywiście obowiązkowo musi być jeszcze bransoletka. Zrobiłabym sznur szydełkowy, gdybym miała koraliki w kolorze takim jak s-d. Ale miałam tylko silver-lined, więc trzeba było wymyślić coś innego. Całe szczęście trafiłam na bloga Pauliny Czarneckiej i tam znalazłam idealny wręcz schemat prostej bransoletki z super-duo. Powstała więc moja wersja:



\A tak się prezentują razem:

I to właściwie mógłby być koniec, ale ja , jako "kompletowa" maniaczka nie mogłam się opanować i zrobiłam jeszcze taki pierścioneczek:


I jeszcze raz cały komplecik razem:

Do wyplecenia tego kompletu wykorzystałam: Rivoli Swarovskiego 12 i 8 mm w kolorze Denim blue (prawie identyczna jest Montana F), koraliki Super Duo w kolorze Pastel Montana Blue, TOHO w kolorze Silver-Lined Milky Montana Blue (15/0, 11/0 i 8/0) oraz Ceylon Denim Blue (treasure) i Fire Polish 3 mm w kolorze Montana Blue.
Wzór na bransoletkę pochodzi stąd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger