wtorek, września 02, 2014

Wygrałam!

A właściwie nie tyle ja, co moja muszelka! W Trudnym Wyzwaniu Craft Style!


Wyniki ogłoszono wprawdzie już w sobotę, ale jakoś wcześniej się nie złożyło, poza tym musiało to do mnie dotrzeć. Byłam mocno zaskoczona, że w wyzwaniu w zasadzie nie biżuteryjnym, tylko craftowym, spośród sporej ilości propozycji jury wybrało właśnie mój naszyjnik. Ale to bardzo miłe wyróżnienie. Niestety nie mogę się pochwalić banerkiem, bo taki nie jest przyznawany. Za to całkiem szczerze mogę stwierdzić, że:


Tak przy okazji zauważyłam ciekawą rzecz. Policzyłam sobie, że już 15-krotnie próbowałam swoich sił w różnego rodzaju wyzwaniach, czterokrotnie udało mi się otrzymać wyróżnienie, z czego aż dwa za muszelkę! Wygląda na to, że moim szczęśliwym zwierzątkiem jest przegrzebek! Może pociągnę ten temat dalej?

20 komentarzy:

  1. Hura hura nieskromnie powiem, że na to liczyłam oddając na Ciebie swój głosik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :)
      Wprawdzie do Lauru Publiczności sporo mi brakowało, ale za to zgarnęłam główną wygraną ;-)

      Usuń
  2. Gratuluję raz jeszcze :) Jest coś takiego w tej muszelce, że nie pozostaje niezauważona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Nie wiem co może w niej być - prosta muszelka, prosta oprawa... Ale mnie też się podoba :)

      Usuń
  3. Gratulacje, słusznie doceniono Twojego osobistego przegrzebka. :) A dzięki Tobie dowiedziałam się, że jest kolejne miejsce, gdzie można startować w konkursach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za gratulacje :)
      A miejsc z konkursami do wystartowania jest tyle, że trudno się w tym połapać ;-)

      Usuń
  4. Agatko, nie mogło być inaczej. Mnie ta muszelka też od razu chwyciła za serce :) Gratuluję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, serdecznie gratuluję! Bo ta Twoja muszelka jest śliczna i rzeczywiście ma w sobie to coś! Pięknie ją skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie spodziewałam się, że będzie miała takie powodzenie :)

      Usuń
  6. NWcale się nie dziwię, bo muszelka śliczna :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej , muszelka w pełni sobie zasłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje, to naprawdę piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie spodziewałam się, że coś tak prostego zrobi taką furorę ;-)

      Usuń
  10. Gratuluję muszelka zasłużyła na wygraną :)) Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo mnie cieszy, że tak wam przypadła do gustu :)

      Usuń
  11. Gratuluję!!! Piękna muszelka, w pięknej oprawie nie mogła zostać nie zauważona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger