czwartek, lutego 27, 2014

Piramidki po mojemu

Nie wiem, czy też tak macie, ale ja mam zdecydowany przerost podaży nad popytem, to znaczy ilość pomysłów wielokrotnie przewyższa moje zapotrzebowanie na nowości. Czasem więc robię coś "niepotrzebnego" potem na siłę dorabiając do tego ideologię, ale częściej pomysły lądują "w szufladzie" do wykorzystania kiedyś... Te pomysły to czasem jakiś motyw czy kształt, czasem kombinacja kolorystyczna lub schemat znaleziony gdzieś w sieci...

Kolczyki, które dziś pokażę to właśnie taki "pomysł z szuflady". Od dawna chciałam zrobić takie piramidki i właśnie doszłam do wniosku, że będzie to idealny kształt do dopełnienia dla bransoletki medalowej.


Dlaczego moje piramidki są nietypowe? Otóż klasyczna piramida jest ostrosłupem o podstawie kwadratu, moje mają podstawę trójkątną - są czworościanami foremnymi. Prawdę mówiąc jeszcze takich nie widziałam. Są puste w środku i nie miałam pewności, czy będą chciały same trzymać kształt, ale na szczęście są wystarczająco sztywne i bardzo leciutkie.

Tak wyglądają z góry (na stojąco):

A tak z dołu (na leżąco):

Kolory oczywiście "medalowe". Układ ścianek w odbiciu lustrzanym. Piramidki zamocowałam na szpilkach jak koraliki, żeby mogły się wokół nich obracać. Dzięki temu nigdy nie wiadomo, którym kolorem do przodu się ustawią. To dlatego, że nie mogłam się zdecydować.



Mam już również pomysł na naszyjnik, ale ten będzie musiał raczej trochę poczekać na realizację.

Na koniec jeszcze kolczyki razem z bransoletką:


Do wykonania kolczyków użyłam koralików TOHO 11/0 w kolorach: PF-G Starlight, PF-G Aluminium, Bronze i Opaue Jet oraz Magatama 3mm w kolorze Opaque Jet, dodatkowo czarnych szklanych kuleczek o średnicy 4mm i prostych srebrnych bigli.

4 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac. Są dopracowane, niebanalne i mają to COŚ w sobie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-)
    Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też takie robiłam choć przyznaję bez bicia, że Twoje zdecydowanie ładniejsze :))

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Twojej piramidce (znalazłam jedną) też niczego nie brakuje, jest mniejsza i mniej kanciasta, dlatego wygląda trochę inaczej, za to kolorki ma piękne :-)
      Również pozdrawiam !

      Usuń

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger