poniedziałek, stycznia 20, 2014

Witajcie w moim świecie...

świecie ręcznie robionym...
Robótkuję od zawsze, ale dopiero od niedawna pokazuję swoje twory publicznie. Teraz nadeszła pora, aby przejść na wyższy poziom chwalipięctwa.
Wiadomo, żaden twórca nie tworzy z założenia do szuflady, jeśli już coś robimy to chcemy to pokazać ludziom - choćby z ciekawości ich reakcji. Nie ma w tym nic dziwnego.
Dlatego pomimo wielkiej mnogości blogów robótkowych w sieci, postanowiłam i ja dołączyć do tego świata.
Dojrzewałam do tej decyzji powoli i stopniowo - pokonując kolejne poziomy (jak w grze komputerowej):
level 1: dawno temu wystarczało mi, kiedy moje twory były w użyciu
level 2: ok.15 lat temu pierwszy raz odważyłam się zgłosić swoją pracę na jakiś konkurs
level 3: jakieś 3,5 roku temu zaczęłam fotografować swoje "dzieła" i po raz pierwszy opublikowałam coś w internecie
level 4: od roku udostępniam galerię swoich prac w Google+
level 5: od 8 miesięcy publikuję w Inspiracjach Kadoro
level 6: 2 miesiące temu zgłosiłam się pierwszy raz do wyzwania Kreatywnego Kufra
i wreszcie level 7: ostatnio zauważyłam, że opisy towarzyszące moim kolejnym wpisom w G+ robią się coraz dłuższe i pomyślałam, że przyszła pora na bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z kociołka czarownicy , Blogger